Als groothandel of online verkoper is het belangrijk om de logistiek op orde te hebben. Producten snel en efficient van jouw magazijn naar klanten te krijgen is een pré. Slimme inkoop-, voorraad en verkoopprocessen, een eenvoudig te beheren webshop en effectieve logistiek, in de vorm van de software van Velisoft biedt de uitkomst.
Klanten kunnen producten of diensten bij jou afnemen op basis van een abonnement. Denk hierbij aan een onderhoudscontract of maandelijkse levering van grondstoffen. Met de software van Velisoft maak je eenvoudig een abonnement voor een klant aan. De applicatie geeft dan aan wanneer een vooraf ingestelde periode is verlopen, zodat processen automatisch in gang worden gezet. Dit geeft overzicht en bespaart veel tijd.
Webshop en Voorraadbeheer
Door Velisoft ontwikkelde webshops kunnen worden gekoppeld aan onze software. Deze functioneert dan als voorraadbeheersysteem voor de webshop, maar ook als artikelbeheer, klantenbeheer en voor het verwerken van binnengekomen orders. Ook zonder enige kennis van IT, is ons webshopbeheer systeem zeer eenvoudig te gebruiken. Je kunt overzichtelijk en snel nieuwe producten toevoegen, prijswijzigingen doorvoeren, en het voorraadbeheer wijzigen. Binnengekomen orders krijgen automatisch een pakbon en vanuit de order kan er eenvoudig een factuur worden aangemaakt.
Artikelen scannen
Je kunt in onze applicatie een barcode of QR-code aan een artikel koppelen. Vervolgens kunnen medewerkers de artikelen scannen met hun smartphone of een handscanner. De informatie van het gescande artikel kan op verschillende manieren worden gebruikt. Je kunt bijvoorbeeld direct alle informatie over het artikel uitlezen of het artikel van de voorraad afschrijven.
Het scannen van artikelen betekent niet alleen veel tijdwinst, het verhoogt ook de nauwkeurigheid van je processen. Bij het handmatig overnemen van informatie, kunnen kleine foutjes worden gemaakt, die voorkomen kunnen worden door het proces te automatiseren.